Skip Navigation Links
Opret profil    |    Log ind
Har du lyst til at finde ud af, om ridning er noget for dig?

Vi tilbyder en gratis prøvetime. Har du stadig lyst til at begynde til ridning, behøver du ikke at gå ud og købe en masse dyrt udstyr med det samme.

Vi har en ridehjelm, du kan låne, dog har vi ikke så mange i de mindste størrelser.
Med hensyn til fodtøj skal der være hæl på. Mange begynder i gummistøvler med hæl på. Hælen forhindrer foden i at glide ind i bøjlen og sidde fast, hvis man skulle være så uheldig at falde af.
Et par ridehandsker er også en god idé, både når du trækker hesten og under ridningen, de beskytter hænderne og giver et godt tøjlegreb.
En ridetime er på 60 min. I den time starter man med at sadle hesten op. I starten er ridelæreren, eller en af de unge piger på stedet, eleven og forældrene behjælpelige med det, indtil elev - afhængig af alder - og forældrene selv har fået det lært.
Herefter varmer eleven hesten op, og der rides i ca. 40 min., inden den sidste del af timen bruges til at skridte hesten af.

Man tilmelder sig og betaler for kontingent og undervisning på vores hjemmeside: aalestruprideklub.dk

Tilmelding:

Gå på aalestruprideklub.dk og opret et log in ( i højre side at den grønne bjælke øverst på siden) i vedkommendes navn. Alle felter skal udfyldes.

* log in og tilmeld vedkommende kontingent først.

* herefter tilmeldes der hold eller den undervisning, der ønskes. OBS at du har kontaktet instruktøreren af det pågældende hold inden.

* betaling sker med dit betalingskort - det trækkes automatisk efter 1. gang man har tilmeldt sig.  Obs hvis du får nyt betalingskort at få dette opdateret.

Udmeldelsee:

Udmeldelse skal foregå på mail til aalestruprideklub@hotmail.com. Der er løbende måned + 1 måneds opsigelsefrist på alle ydelser. Det vil sige at ønsker man at udmelde sig pr 1/8 skal klubben have mail inden 30/6.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte en af vores undervisere, som gerne vil hjælpe dig videre til gode oplevelser med andre ryttere og med hestene/ponyerne.