Indmeldelse i AAHR

Man tilmelder sig via vores hjemmeside, aalestruprideklub.dk:

I øverste bjælke laves et log in på vedkommende, der ønsker at starte til ridning. Al felter skal udfyldes.

* log in i personens navn - og tilmeld og betal for kontingent. Vores kontingent er aldersbestemt.

* tilmeld herefter personen til det hold, / underviser, der ønskes.

Herefter trækkes der automatisk efterfølgende for undervisning. Dog skal man være opmærksom på at ved skift af betalingskort (nyt, skift af bank, etc) skal man opdatere sine kortoplysninger. Dette gøres enten ved den mail, der bliver udsendt som reminder, eller på personens log in, i den grå boks under "mine tilmeldinger".

Udmeldelse af klubben / undervisning

Man kan ikke selv udmelde sig via hjemmesiden.

Der skal sendes en mail til aalestruprideklub@hotmail.com med tydelig angivelse af personens navn og hvornår man ønsker at opsige fra .

Der er 1 løbende måned + 1 måneds opsigelse. Det vil sig, at ønsker man at opsige sin undervisning, kontingent eller andre ydelser  pr 1/10, skal klubben have mailen inden d. 31/8.